MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

hEader dah baru ?

hallo hallo , semalam dania tukar lah header baruu . bosan meyhh . tengok header yang same jee ,, hoho .... driapde dok edit orang punye jee , lagi baek buad diri sendiri punye . senang hatii .  hoho .. header baru dania tu tak ade lha comel mane ouhh ., simple je dania editt ken ? tapii .. bile tengok di shoutbox , ramai yang dok memuji header dania comell ... hee :) and kat fanpage facebook pon samee .. dania letak pitca header baru dania dekad situ , pon ramai yang sudi like itu pitca ... haha . btw .. thanky a lot ! okehh ..

sedang-sedang bercakap pasal header ... ke topic contest lah pulakk .. contest pon makin ramaii yang dah joinn .. wahh . sudi betol mereka join .HAHA .  btw , terima kaseh kepada yang sudi join , dan terima kasih kerana sudi blogg dania okey :)   banyak dah yang follow ! hee... tak semestinye yang join contest yang follow blog dania . tapi ... yang tak join contest dania pon follow jugak taww ! haha . terima kasih sekali lagi kepada mereka ! kepada penjoin-penjoin contest .. contest ini dania akan pilih bermula dari top 25 , kemudian hari, ke top 15 , dan kemudian hari , dania akan pilih ke top 7 . dan akan pilih ke top 5 , dan top 5 itu adalah kedudukan-kedudukan bagi menentukan siapa   yang akan memenangi contest . dania akan menilai 25 orang terlebih dahulu , dan selanjutnya , dania akan membuad vote-vote ... memang ade yang rasa tak suke kann ?? tapi peserta terlalu ramai , adakah perlu dania yang memilih ?? sakit otak lah jadinye , sebab kebanyakan blog perta-peserta yang dania sedang-sedang tengok sekarang cantik-catik . comel-comel . dan unik-unik ! .. wahh .. memang susahlah dania nak pilih 5 orang yang terbaik kan?? hah ,so dania buad vote-vote :) sorry kepada yang tidak suka!

oke sekarang ke tempahan edit-edit blog pulakkan . terlampau ramai yang order , sampai kepala otak dah pening , kepala nie macam dah suroh takpayah buad takpayah buad mereka punye! dania pon ekott je lahh . hadoyy , sampaikan dania terpakse tutup kan tempahan nie serta merta , bukan untuk selamanya , tapi untuk sementara , tunguu mereka-mereka punye dah siap . baru dania bukak balek penempahan inieh ! tapi lambat-lambat sikit lah , rehatkan kepala ! Okey :)


No comments: