MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

SEmak R weyh :( !

haduhh , bengang r , 
semalam aku tukar background nampak oke je belog akuhhh , 
sekarang pulakk , aku rase rimas ! semakk belog akuhhh , 
nak je aku tukarr ! tapi intenet pulakk lembapp ! haihhh , 
aku nak letak border lhaa weyhh , 
tapi aku tax tawu nak buat macam mane ! :(
ade sapesape pandai buat tax ?
haihh , aku tawu lhaa dlam kalangan korangg , 
ade yang pandai buat lhaa weyhh , 
kalau kauorang tawu macam mane nak buat ... 
pliss komen k ! :)
atopunnn , aku kasi email n pass- aku at korang , asal jangan wat pape ngan belog aku sudah ! 
jangan kasi orang sudah !
haihhh , 
and aku nak buat text -post title and sidebar- ade shadow ! 
aku ade penah nampakk tuto pasal  niee  , 
tapi tak penah try , harapharap bile aku try ,, jadilahh diee , 
okeeh ! 
sampai sini jee , 
laen kali aku post lagihh ! bye byee , 


btw : thanks cz dah reading ! :)

No comments: