MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Merentas Desa !

yaw ! heyyo heyyo to all ! lame kan aku tak post something ! :) aku tak on9 lahh korang ,, 
my mom tak kasii online ! haisyy , jahat ! hahaha ,, tadikann ade merentas desa ! haisyy .. 
penat ya amat doehh! haha .. naik bukit turun bukit naik bukit turun bukit  SUMPAH lemah! 
haha ,.. aku suke time turon bukit ! boleh larii , laju mehh ! hoho . haha .. lari lari larii 
,.. last last lemah ! sakit kaki ! haha ,, last last sampai kat masjid tuhh aku jalan jeee !
 malas dah nak lari .. hahha .. ntah no. bape ponn aku tak tawuu .hahaha.. pastu sampai sekolahh ! :) dalam pukol 10 lebeh ! 2 jam aku bejalann .. haha . lame betolll .. dak dak yang menang setengah jam jer ! hah ! sungguh tak percaye .. hahaha .
kalao korang pon sungguh tak percaye kan!! haha . but that kenyataan ! 
hahaha .

nak tawu rumah ape menang ? haha.. haha , hadoyy malunyee , aku umah merahh ,,, 
and sebetonyeee ... rumah yang yang menang adalahhh.. jengjeng jenge ...














MERAH LAHHH ! 
YEHOOO ! 
hahaha . bangge siott ! hahaha,. 






okelahhh akuu nak buat azwin nye belog kejapp ! bye bye bye

No comments: