MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Ape title kali ni ye ?? haha ..

dari tadi .. tutorial tutorial tutoriall .. itu la keje aku .sebab ape aku letak tutorial ?? sebab aku tawuu . kalau aku letak tutorial mesti ade yg biukak blogg aku .. sebab ape aku nak org lain bukak blogg aku .. sebab aku tawuu ade sesetengah orang yang rajen tu akan follow blogg aku ... sebab ape aku cakap cam tu ?? sebab aku nak ade ramai followerrsss .. aikk . banyak 's' ..  bhabhabha .. tutorial yang aku post 6/1/2011 ialah tutorial  1 .. tutorial yg aku post 7/1/2011 ... ialah .. tutorial 2 , tutorial 3 , dan  ... tutorial 4 ...
banyak betol aku post tutorial ari niee .. ko tgok laa esokk banyak lagi kott .. hah .. bile piker piker  .. esok nak buat tutorial ape ye ?? haha ... kalau ade yang mahu tahu ape tutorial yg die mahu sangat sangat ..  bagi tawu la ye .. di  komen komen .. or paling senang tanye kat wall page Arisa Blog .. kalau nak tawu ape link nye .. tkan je la Arisa Blog tuu  .  nanti aku request kan ape yang korang nak tuu ... tapi kalau ade ape yg korang mintak tu aky tak tawu .. aku mintak maaf sangat sangat kenelah mintak maaf awalawal .. haha .. aku pon ade something yg aku nak buat tapi tak tawu nak buat lorrhh ...  salah satunye .. kite tak nak bagi orang copy kite punye post/entry/tutorial .. yang ta bole tkan  tetikus kanan .. aku nakkk .., !! ade sape sape yang boleh tolongg . ! kalau bolehh komen kat sini .... ! ok ??
tolonng taw .. tanak tolong suda . ! tak pakse !
ngekk . bape banyak nak update niee .. ? hahaha .. banyakk dahh ... baru satu malam .. haha ..
hah .. jangan lupe pulak pesanpesanan aku tadi yee . haha :) esok sekola .. ari jumaat ? lewat sikit aku datangg ..  soo .. SUKE ATI AKU LA NAK TIDO LEWAT KE TAK !!!
HAHAH !
::D :D
sah sawann .. gelak tak abis abis .. HAHA .. hah . tgok tu .. HAHA .. haha .. sudah sudahhh ... niy  ha .. aku nak kate bye bye .. maybe jap gi update balikkk ! hahaha ..  okk . bye sygs :)





No comments: